Процесс навчання англійської мови в початковій школі

29.04.2016 09:20

Англійська мова в початковій школі

Діти в початковій школі охоче починають вивчати англійську мову. Якщо читання і письмо для них більш-менш знайоме, то англійська мова в початковій школі для більшості з них – предмет новий. Як і все нове, цей предмет викликає великий інтерес школярів молодшого шкільного віку, і найголовніше для вчителя – зберегти цей інтерес.

Перш за все, потрібно пам'ятати, що дитина не терпить ніякого тиску і активно чинить опір йому, на відміну від дорослих, вимушених дотримуватися багатьох правил. Пояснювати дитині, що англійська мова знадобиться у подальшому її діловому житті – справа марна. Вона хоче все тут і зараз. Саме тому процес навчання повинен залишатися творчим. Особлива увага повинна бути приділена ігровим методикам, які дозволяють забезпечувати ситуації успіху кожному учневі. Так як досвід спілкування у школярів молодшого шкільного віку не дуже великий, то на уроках англійської мови в початковій школі вони навчаються не тільки спілкуванню іноземною мовою, але процесу як такому. На уроках англійської мови в початковій школі викладачеві необхідно дотримуватися кілька умов для отримання позитивних результатів:

Ретельний відбір ситуацій. Вони повинні бути прості і зрозумілі для школяра.

Участь кожного в процесі спілкування. Якщо дитина не буде відчувати свою значимість, вона, швидше за все, втратить інтерес до предмету.

Створення сприятливих умов для спілкування. Діти болісно реагують на критику. Через побоювання зробити помилку багато хто на уроках англійської мови в початковій школі присутні в ролі мовчазних спостерігачів. У зв'язку з цим, багато методик закликають на початкових етапах навчання англійської мови не виправляти дітей взагалі. Але, якщо є необхідність вказати на помилки, це повинно бути зроблено в найбільш м'якій формі.

Новизна. Інтерес до завдань у школярів молодшого шкільного віку пропадає через 10-15 хвилин, внаслідок чого зміна видів діяльності просто необхідна.

Англійська мова в початковій школі – це не тільки процес запам'ятовування лексичних одиниць, це, перш за все ситуативне мовленнєве відтворення, до чого власне і повинен прагнути викладач. Батькам також відводиться важлива роль у процесі навчання.

https://angliyska-mova.com/anglijjska-mova-v-pochatkovijj-shkoli/